Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
IT podpora společenství vlastníků jednotek
Wala, Karel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
V této bakalářské práci budu řešit oblast IT podpory společenství vlastníků jednotek. Cílem práce je analýza procesů společenství, které vyplívají buď z potřeb společenství, nebo předepsané legislativy a následná identifikace trhu s IT nástroji, které tyto procesy pomáhají efektivně řešit. Na začátku práce definuji konkrétní společenství vlastníků jednotek, které jsem si vybral k analýze procesů a aplikaci finálního řešení. Potřebné procesy zjistím z legislativních listin a dále ze schůzek s představiteli tohoto společenství. Následně klíčové procesy zpracuji pomocí metody MMABP a uvedu jejich informační potřebu. Zjištěné výsledky práce by měly být návodem pro zvolené konkrétní společenství, jak postupovat při zlepšování svých procesů a případném zavádění IT podpory. Také můžou být obecnou šablonou pro podobně velká společenství vlastníků jednotek.
IT podpora aktivit stanice Horské služby
Burianová, Hedvika ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prostředím IT podpory horské služby v České republice. Cílem práce je identifikovat současný stav podpory klíčových aktivit pracovníků Horské služby ČR, o.p.s. ve Stanici Pec pod Sněžkou portfoliem aplikací informačních technologií. Nejprve je na základě literatury vymezena a charakterizována horská služba včetně vazeb na okolí. Dále je charakterizováno portfolio aplikací informačních technologií. V práci je uveden postup, kterým je identifikován stav podpory aktivit pracovníků portfoliem aplikací informačních technologií v prostředí Stanice. Závěrečná část prezentuje získané výsledky dle postupu, který je uveden v předchozí kapitole práce.
IT podpora v promotérské agentuře
Jahnová, Kristýna ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Cílem této práce je nalezení vhodných softwarových nástrojů pro podporu promotérských agentur. V mé práci se zaměřím nejprve na vyhledání relevantních zdrojů, následně provedu analýzu prostředí, ve které vysvětlím, co je pro tento obor podnikání charakteristické a s čím se potýká. V další části se budu věnovat analýze procesů a informační potřebě dle metodiky MMABP. Pomocí metodiky MMDIS následně získám skrze kombinaci různých pohledů IT potřeby agentury a v závěrečné části mé práce provedu průzkum a zhodnocení současného stavu IT trhu pro oblast promotérských agentur v oblasti komplexních a samostatných modulů podnikových systémů. Předpokládám, že výsledky mé práce pomohou především majitelům a vedoucím pracovníkům promotérských agentur, případně dalším odvětvím byznysu, které se potýkají se stejnými problémy, a tudíž mají velmi podobné klíčové procesy. Výsledky mé práce by mohly zaujmout také vývojáře, kteří díky lepšímu pochopení tohoto typu podnikání mohou navrhnout software na míru, který zatím vlastníci agentur postrádají, či lepší obdobu současného řešení.
IT podpora nadačního fondu
Blažková, Aneta ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá tématem IT podpory nadačního fondu. Cílem práce je identifikace stavu nabídky trhu IT řešení pro podporu řízení nadačního fondu pomáhajícího handicapovaným dětem. K naplnění cíle vede několik kroků. V první části práce se jedná zejména o obecné legislativní vymezení nadačních fondů a představení konkrétního nadačního fondu, pro který bylo IT řešení hledáno. Ve druhé části jsou identifikovány informační objekty, cíle a požadavky na funkčnost. Na základě této analýzy procesů a funkcionalit je hledáno nejvhodnější řešení na trhu IT v ČR. Pro tvorbu práce byly sledovány aktivity v jednom specifickém nadačním fondu. Výsledky této práce nemusí přímo odpovídat potřebám nadačních fondů, ale závěry této práce je možno zobecnit a lehce transformovaným způsobem použít i v jiných typech nadačních fondů.
IT podpora řízení lékárny
Stejskal, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje problematiku IT podpory řízení lékárny. Cílem této práce je identifikace stavu nabídky IT řešení pro podporu řízení lékárny. Pro dosažení cíle jsem nejprve nadefinoval prostředí vybrané lékárny a dále specifikoval její obchodní činnost. Dále jsem analyzoval obchodní procesy podle metodiky MMABP a prozkoumal informační potřebu. Následně jsem provedl průzkum trhu pro IT podporu této oblasti. Výsledek této práce by měl pomoci lékárnám s výběrem vhodného řešení IT podpory řízení lékárny.
IT podpora bytového družstva
Pippal, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tématem této bakalářské práce je IT podpora bytového družstva. Cílem práce je analýza stavu nabídky trhu aplikací informačních technologií založená na požadavcích plynoucích z procesů bytového družstva. V teoretické části je nejdříve provedena rešerše zdrojů odpovídajících tématu bakalářské práce. Dále je definováno prostředí analýzy. Uvádím zde pojmy s bytovým družstvem spojené, specifika bytového družstva v ekonomické sféře a krátkou charakteristiku nalezeného reálného družstva. V praktické části jsou pomocí zvolené metodiky MMABP identifikovány a vymodelovány vybrané procesy probíhající v bytovém družstvu. Následně je vzneseno několik funkčních a nefunkčních požadavků na IT podporu činnosti bytového družstva plynoucích z provedené analýzy procesů. V závěru praktické části dojde k porovnání požadavků s dostupnými softwarovými řešeními a zhodnocení nalezených produktů. Výsledky této práce mohou využít správci nemovitostí, orgány bytových družstev, či vývojový tým softwarového řešení pro bytová družstva.
IT podpora cateringové společnosti
Plachta, Lukáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou IT podpory cateringové společnosti. Cílem práce je identifikovat stav trhu s IT prostředky v této oblasti. V prvním kroku je definováno prostředí a jeho specifika. Dále je provedena analýza procesů pomocí metodiky MMABP a uvedena informační potřeba. Posledním krokem je průzkum trhu s IT prostředky v této oblasti. Výsledky této práce by měli pomoci firmám v této oblasti zefektivnit jejich činnost a pomoci s výběrem vhodné IT podpory.
IT podpora výhradního pojišťovacího agenta
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem IT podpory výhradního pojišťovacího agenta. Cílem práce je identifikace obchodních procesů výhradního pojišťovacího agenta a analýza jejich podpory informačními technologiemi. K dosažení cíle bylo nezbytné definovat vybraného pojišťovacího zprostředkovatele a specifikovat jeho obchodní činnost. Dále došlo k analýze obchodních procesů dle metodiky MMABP. U obchodních procesů byla analyzována informační potřeba. Na základě těchto skutečností byla definována metodika, podle níž je naplněn cíl bakalářské práce. Přínosem práce je charakterizování současného stavu IT podpory výhradního pojišťovacího agenta v konkrétní pojišťovací společnosti.
Analýza a hodnocení komunikačních toků aplikační podpory
Čihák, Michael ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kastner, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních toků v procesu aplikační podpory, známe také pod pojmem IT podpora. Je rozdělena na tři části: V první je nastíněno téma aplikační podpory. Jedná se o objasnění pojmu, vztah businessu a IT, respektive IT podpory a vymezení její pozice v procesu vývoje informačního systému společně s metodikami podpory služeb. Část druhá je zaměřena na popis typických uživatelů aplikační podpory, jak ze strany zadavatele, tak ze strany dodavatele. Dále jsou uvedeny hlavní komunikační toky mezi oběma stranami i uvnitř dodavatelského týmu. Třetí, praktická část, obsahuje analýzu aplikační podpory na konkrétním projektu. Diskutovány jsou komunikační bariéry, na kterých je popsán jejich dopad včetně návrhu na zlepšení.
Performance management v oblasti IT podpory firem
Nosek, Miloš ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámení čtenáře s komplexností zajišťování IT podpory ve firemním prostředí a možností jejího úspěšného řízení s využitím moderních přístupů, jakými jsou ITIL a performance management. Dále uvědomění si velkého množství dat, která nás v nejrůznější podobě obklopují a nabídnout ukázku možné analýzy a prezentace dat vybraného datového souboru. Výsledná data budou využita pro zhodnocení kvality uživatelské podpory a pro další řízení IT pomocí performance managementu. V praktické části budou prezentovány současné klíčové ukazatele výkonu zvoleného IT oddělení a vhodná doporučení vzešlá z analýzy dat a ze zkušeností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.